!!! متحرمش حد من فرحته ، بفرحتك Autor: Walaa Copy Quote More from Walaa “طوبى لمن نوى و عمل خير ... طوبى لمن نوى و قال خير ... طوبى لمن نوى و قلبه مليان…” “و كلما اشتهيت الفرح .. أعددت فنجان القهوة ... رددت اسمك ... دوما أفضلها بحلاوة …” “أبوح ، أعترف ، أهزم ، أنتصر ، أبكي ، أبكي ، أبكي ... و لنا في الحوارات الافتراض…” “!! عذرك الوحيد اللي يخليك متلوّن!! إنك تكون بلياتشو ، بكى ، ف نَبّت قوس قزح”