و كل يوم يعدي قلبي ... يناجي ، ينادي :- " طب طُلي طلّة " .. بتسمعيه ؟!! #طلّة لله Autor: Walaa Copy Quote More from Walaa “فينك يا صاحبي بناديلك ، فين غنوتك فين مواويلك ، وحشني و هفضل ادعيلك ، يكرمك ربي…” “ما تفكرش حد بشخصيته السيئة ، المختلة وقت ضعفه !! حتى و لو نظرة شفقة منك !! بتوج…” “احضن نفسك و امسك فيها ، امسح دمعك اضحك ليها ، قوم ونسها قوم حسسها ، انك لسه باق…” “♥ ألقاك في حلم .. ذلك أفضل جدا”