هل تغفر لي فيروز لو أنشدت صباح و مسا بتعديل بسيط يليق بكـ :- "أخدت الحب ، تركت الأسى Autor: Walaa Copy Quote More from Walaa “! و لولا دموعنا في الفراق ، ما كانت فرحتنا باللقا” “!! " يقولون أنني أحب ، و أقول أنني " أذوب” “احضن نفسك و امسك فيها ، امسح دمعك اضحك ليها ، قوم ونسها قوم حسسها ، انك لسه باق…” “!! ما تحملش نفسك عبء إجابات ، من غير وجود الأسئلة”