و الطريق السالك دا ليه ملناش حظ فيه !؟؟! أصل التاني بعد آخر مطب هتلاقي الفرح مستنيك Autor: Walaa Copy Quote More from Walaa “!!! الطيبة " بـتـطمن " صاحبها ،،، و " بـتــطبطب " على الباقيين” “في المرة الأولى تلمح بها ، الثانية تطلقها بين الأحرف ، الثالثة تطلبها صراحة ، ا…” “بين ذراعيك أغفو قليلاً و تداعبني أحلام الصبا ، بين ذراعيك قلب هو لي و واحة أمان” “!! عن وَنس الشيش المرسوم بالنور على سقف أوضتك ، هدية الليل ليك في وحدتك يضمك”