!!حلم أبيض و إسود في نهار شتا ، ، نفسه يتكعبل في السبع ألوان Autore: Walaa Copy Quote More from Walaa “ياه لو الواحد يتبع مبدأ " تجارة النوايا " ،، كان زمان الكل فرحان ، أنا احتسبت ن…” “!!! متحرمش حد من فرحته ، بفرحتك” “و الأزرق دا سما و بحر و حياة ، و الأصفر ما طلعش غيرة ، انتبه دا بداية اهتمام ، …” “طوبى لمن نوى و عمل خير ... طوبى لمن نوى و قال خير ... طوبى لمن نوى و قلبه مليان…”