و كلما اشتهيت الفرح .. أعددت فنجان القهوة ... رددت اسمك ... دوما أفضلها بحلاوة زائدة ...!! Author: Walaa Copy Quote More from Walaa “!!!مللت كثرة الفقد” “!!! و ليه دايما بعيد ، و ليه دايما حزين ، و قلبك الزحمة ، ليه أصبح وحيد” “و كلما اشتهيت الفرح ... بكيت ... أتمتم اسمك فتتفجر ينابيع البهجة ... !!!وحدك ال…” “النقطتين التوأمـ سند بعض الشرطتين بالعرض بيساوا بعض الـأقواس المتخاصمة اللي على…”