و كلما اشتهيت الفرح .. أعددت فنجان القهوة ... رددت اسمك ... دوما أفضلها بحلاوة زائدة ...!! Auteur: Walaa Copy Quote More from Walaa “!! تبقى الـأسود ، أسودا ، ... و أي حاجة تانية ، مجرد حاجة تانية” “!! فيه ناس لا " غبار " عليها ، و ناس " التراب " كله مغطيها” “عن كل يوم بيعدي يزيدك هشاشة ، عن قلب هش اتعلم يغالي في القساوة ، عن كل قسوة بتب…” “يجد تعامله ممتعا ً من وراء تلك الشاشة ، حيث يظهر فقط كل جميل”