القانون مبيحميش الضعيف.. اللي كتب القانون فوق القانون.. فوق أوي.. بيكتبه من وجهة نظره. Author: أحمد مراد Copy Quote More from أحمد مراد “كل حاجة غلط لازم تدفع تمنها حتى لو إتأسفت.” “أمّا السكوت فدائِماً أبلغ.. يحوي بداخله ما تعجز عنه الكلمات.” “العــشـق : مـرض نـتـخـيـّل أننـا نـشـفـى مـنـه .. فـقـط لأن لا أحـد يـمـوت بـسـب…” “صحو مبكر، توقيع حضور وانصراف، اجتماعات أمانة الصحة الدورية، والثرثرة مع الزملاء…”