القانون مبيحميش الضعيف.. اللي كتب القانون فوق القانون.. فوق أوي.. بيكتبه من وجهة نظره. Autore: أحمد مراد Copy Quote More from أحمد مراد “فتحت الجريدة ولم تخذلني، الملل كان رئيسا للتحرير.” “.واحنا مش بني آدمين يا باشا ؟" - رد الضابط " البني آدمين دول برة مصر بس.” “مش وقتها.. مش ساعات كده فيه حاجات صحّ بتيجي في وقت غلط؟” “انحشرت في زحام جعلني أتساءل إذا ما تم غزونا هل سيجد الغزاة مكانا خاليا لدباباته…”