!! عن وَنس الشيش المرسوم بالنور على سقف أوضتك ، هدية الليل ليك في وحدتك يضمك Autore: Walaa Copy Quote More from Walaa “و الطريق السالك دا ليه ملناش حظ فيه !؟؟! أصل التاني بعد آخر مطب هتلاقي الفرح مس…” “!!حلم أبيض و إسود في نهار شتا ، ، نفسه يتكعبل في السبع ألوان” “!!! الطيبة " بـتـطمن " صاحبها ،،، و " بـتــطبطب " على الباقيين” “!! و بتدور ليه على رد ، و الكلام في العينين مكتوب”